Hejsan, idag är det Julias framtidsångest som bloggar!
 
 
Jag sitter just nu och funderar på en massa saker, det finns fördelar med att vara "äldre". Jag kan t.ex. idag välja att plugga hemma med mitt gymnasiearbete och det är ju skönt. Det hade jag inte kunnat göra på högstadiet, bara maila och säga att "Hej! Jag jobbar hemma idag. /Julia" 
Skönt, rätt grymt. 

Trots detta är jag nog inte den enda i min ålder som känner sig för liten ändå, jag gör det i alla fall. 
För liten för en massa saker, men om jag ska rannsaka mig själv riktigt ordentligt så är det inte så konstigt. 
Alla som jag ser upp till och som gör mig så peppad och inspirerad är väl ungefär tio år äldre än mig. 
Jag har alltså tio år på mig att bli sådär grym som jag tycker att mina förebilder är, men hur fan ska det gå till då?
Om ett par månader fyller jag 19, om ytterligare ett par månader står jag utanför skolan med en fånig mössa på huvudet. Sen då? 

Sen då? 

Sen har jag bara 9,5 år kvar att bli ungefär så grym som mina förebilder. 
 
 
Låten passar mig så bra idag. 
 
 
Timbuktu - Inte stor nog
 
 
 
/ Julias framtidsångest

1 kommentarer

Herr Dunderbar

10 Feb 2014 20:03

Hej på dig!!
Skoj att du kikade in på min blogg.
Jo, det var trevligt att snacka med dig inne på Ica.

Vilken snygg blogg du har förresten!
Snygg och intressant i en härlig blandning.

Kommentera

Publiceras ej